Ir para conteúdo

AutoForum.com.br - Som automotivo e automóveis  - O fórum dos maníacos por som automotivo e automóveis
- Proibido conteúdo impróprio para menores em tópicos públicos: Nudez estrategicamente coberta; Roupas transparentes; Poses obscenas ou provocantes; Close-ups de seios, nádegas ou virilhas; (em cumprimento a normas do Google) Qualquer desvio, denuncie ao moderador.
- Usuários do Hotmail/Outlook/Msn - confira tutorial para receber emails do fórum;
- Qualquer problema em algum post, DENUNCIE ao moderador, utilize o link abaixo de cada post.
- Confira tutorial para enviar fotos. Tão fácil quanto um CTRL+V. 
- Encontro SQFriends - sexta 3/julho/2026 19h~23h - Garagem 55 *****

Arquivado

Este tópico foi arquivado e está fechado para novas respostas.

nostressbr

306 Amarelo Twin V6

Recommended Posts

Postado em

não curti o visual... mas deve ta forte!

TEKNIKKEN

MOTOR 2x3,0-liters V6, 24 ventilers Peugeot 406 motorer * Morego specialprogrammerede chips * NoS PowerFogger universalkit med to polerede flasker i specialbyggede polerede NoS holdere * 2x Raceland keglefiltre i rustfrit stål * Indfarvede motordæksler * Samco slanger * Bailey vandtanke * 2x specialbyggede alu-kølere bag * specialbygget alu-køler for * fly-by-wire speeder potentiometer * specialbygget alu-tank med motorsports brændstofspumper og FSE regulatorer * udstødningsmanifolder og udstødning i rustfrit stål

GEARKASSE 2x specialbyggede close-ratio Pug1Off Peugeot 406 5-trins gearkasser * specialbygget dobbelt gearkasse link * forkortede drivaksler for

AFFJEDRING Specialbygget Koni undervogn * Sportline fjedre * fjedertårne med justerbar cambervinkel for * Specialfremstillede alu fjedertårne bag * unikke nylon bøsninger * fuldt justerbare krængningsstabilistorer * specialbygget bur og spaceframe bag

BREMSER Brembo 4-stemplede kalibre og Black Diamond skiver for og bag * Earls armerede bremseslanger * opgraderet bremsecylinder * justerbart bremsetryk

DÆK & FÆLGE 8x19" TSW Pin Drive fælge i sort med polerede forsider fra Pristine * 40 mm spacere * 5-huls ombygning * 215/35x19 Yokohama Parada dæk

KAROSSERI Ibher Design Ice Wide bodykit: for- og bagskærme, skørter og modificeret for- og bagkofanger * specialbyggede luftindtag til kølere bag * udspartlet bagklap * håndtag og låse fjernet * Ultra spejle * tag uden soltag monteret * tankstuds fjernet * baglygter i Lexus-stil * Phase 2 forlygtekit * logo og grill fjernet * Ibher Designs bagspoiler * bagrudevisker fjernet * omlakeret i Lamborghini Giallo gul lak

INTERIØR Cobra Misano Signature sæder i gult og sort læder * specialbyggede dørsider * specialbygget instrumentbord baseret på originalen i sort, ligesom dørhåndtag og midterkonsol * kontakter til elruder flyttet til under dørhåndtag * strippet interiør med alu-gulvpaneler * Honda Civic elektro-selvlysende udfræsede ure * 2x DC Sports ure for olietryk, olietemperatur og vandtemperatur * holderen til headunit rykket * Momo aftageligt rat * forsænkede alu-knapper * poleret Momo gearknop * Isotta pedaler og gearmuffe * Isotta håndbremse * skilleplade i plexiglas * Cobra seler

ICE Diskanter indbygget i sidespejlspanel * Audiobahn to-kanals forstærker * Kenwood TV/DVD afspiller * Kenwood komponenter * 2x 8" kegleformede subs i kulfiber

HVA KA' DEN Effekt - 500 hestekræfter (650 hestekræfter med lattergas) * 0 - 100 km/t - 3,5 sek * topfart - ca. 270 km/t (ejers vurdering)

RESPEKT Pug1Off for den 'milde til vilde' forvandling - tjek hjemmesiden på pug1off.com * Steve for alle de sene aftener og Katie for at bære over med dem * Cobra sæder - cobraseats.com * TSW - tsw-wheels.co.uk * Autopaint Int. * Disco Dave * Morego - morego.co.uk * GDS Exhausts - gds-exhausts.com * APS * Earls * Luke, Cornelias, 12" Jamie og 2-0-Clive * Pristine - pristinealloywheels.co.uk * T-Unit * Roo Signs - roosigns.com * Diesel Boys

f_peugeot3606m_1d2e114.jpg

f_peugeot3061m_a324900.jpg

f_peugeot3602m_cd885b7.jpg

f_peugeot3608m_2049749.jpg

f_peugeot3603m_22eefd6.jpg

f_peugeot3604m_82eafea.jpg

f_peugeot3605m_e357534.jpg

f_peugeot3607m_8cb0c48.jpg

Postado em
Toh vendo o Arctic querendo colocar um V6 agora kkk

pensei a mesma coisa

que ignorancia....

visu bem estilo europeu mesmo, que eu nao curto muito.

mas o motor......

será que e o mesmo do clio v6 ???

Postado em
Toh vendo o Arctic querendo colocar um V6 agora kkk

Pior que nao nada dificil de achar esse V6 heim !!!

qualquer 406 ou Xantia V6 jogado por algum desmanche e pronto.......... original 195cv..

Postado em
pensei a mesma coisa

que ignorancia....

mas o motor......

Pra mim esta com cara de V6 PSA mesmo, as tampas são iguais as dos 406 e Xantias V6 !!

Postado em
pensei a mesma coisa

que ignorancia....

mas o motor......

Pra mim esta com cara de V6 PSA mesmo, as tampas são iguais as dos 406 e Xantias V6 !!

MOTOR 2x3,0-liters V6, 24 ventilers Peugeot 406 motorer

406 Mesmo!

Postado em
pensei a mesma coisa

que ignorancia....

mas o motor......

406 Mesmo!

ainda bem q alguem lê as specs nesse forum .... :vts

Postado em
pensei a mesma coisa

que ignorancia....

mas o motor......

406 Mesmo!

tem de LER????

Ahhhh eu só vejo as figurinhas hauahauha

Postado em
pensei a mesma coisa

que ignorancia....

mas o motor......

406 Mesmo!

tem de LER????

Ahhhh eu só vejo as figurinhas hauahauha

aehauehuaheuhauehuaheuhaueuaheuhauehauehuahuehauehuaheuhauehauehuaheu

Postado em

além de nao ter gostado do visual dele, este (na minha opiniao) é o tipo de carro q eu olho e falo:"legal!", mas nunca compraria(ou montaria) um pra mim...prefiro meu estilo mais simples, sem chamar tanta atencao (mustang 67 fastback preto com listra branca...sonho de consumo!) hehehe

mas ae: tb nao entendi qual eh desse porta-malas, alguem poderia me explicar?

abraco

Postado em

ihhh

descobriram pq o woody anda sumido...fodeo....

huahuauahahu

ainda bem q sr Bruno ainda naum leu isso.... senaum la vai a historia começar denovo....

AutoForum.com.br

O fórum para os maniacos por som automotivo e automóveis

• Criar Novo...